Welcome to Lee Amron Beauty School

טיפים להתאמת איפור ותכשיט

אם נדע להתאים את התכשיטים לאיפור, תהיה לנו את האפשרות להעניק למראה שלנו אמירה אישית וכך להתבלט.

ישנם מגוון רחב של תכשיטים וסגנונות איפור שנוכל להשתמש בהם על מנת להתלבט ואם נידע לעשות את זה נכון, נוכל להוציא את ה"אנחנו". אם נדע לעשות את זה בצורה מספיק טובה מצפה לנו תקופה ארוכה מלאה בסטייל.

 

ההתאמה הזאת בין התכשיט שלנו לצורת האיפור, תיקח אתכן צעד אחד קדימה מבחינה אופנתית. אז כן, קיימים בשוק הרבה מאוד חומרי איפור וגם תכשיטים לאישה כאחד, אבל הרעיון הכללי תואם את כל הסוגים הללו, אז בואו נתחיל.

 

התאמת צבע התכשיט לאיפור

אם אנחנו רוצות ליצור את הלוק המושלם, ניצור שילוב של תכשיט (רצוי תכשיט מרשים ולא משהו פשוט מדי) בגוון עז המתאים לעונה (בתקופות חורף נשתמש בצבעים חמים יותר ובקיץ יותר צבעוני). את התכשיט אנחנו נבחר בהתאם לצבע בחרנו באיפור שלנו.

חשוב מאוד להימנע ממראה מצועצע ולכן יש להפקיד על התאמת צבעים נכונה ולכן יש לצבע מחשבה מעמיקה לפני שמתחילים.

חשוב להבין שלבצע יש משמעות משמעות, תחשובות ואפילו אנרגיות שהוא מעביר. על מנת להמחיש זאת בצורה הטובה ביותר ניתן לדוגמה: שרשרת משובצת עם אבני חן בגווני חום ישדרו צמיחה, חיבור לאדמה ושווה,  בשילוב צצלית בגוון כחול אשר משדר עושר, עליונות וכוח ניצור מראה עוצמתי במיוחד, שיקי והאמירה כאן היא ברור מאוד.

 

ניגודיות בין צבעי התכשיט בחרנו והאיפור

רובנו מפחדות מניגודיות בצבעים לאור העובדה שקשה למצוא את ההרמוניה המתאימה שלא תמיד מתנגשת וגם מכיוון שיש צורך בתעודה גדולה בשביל להגיע לשילוב לא כל כך שגרתי.

אם נבחר בחפיפה מלאה בין צבעי האיפור לצבעי התכשיטים, נאבד את הייחודיות שלנו.

הדרך הטובה ביותר לניגודיות היא לשלב צבעים שונים המחמיאים אחד לשני. דוגמה טובה לכך היא תכשיטים משולבים באבני חן ירוקות עם שפתון בגוון אדמוני שיצרו לך את המראה שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו.

 

התאמת התכשיט לסגנון האיפור

קיים מגוון רחב וסגנונות שונים מאוד של תכשיטים. כאשר אנחנו ניגשים למלאכת ההתאמה, חשוב מאוד לתת לסגנון התכשיט שאנחנו בוחרות משקל ולהתאים אותו למראה האיפור שלנו.

אם אנחנו בוחרות בתכשיר קלאסי אנחנו צריכות להתאים את האיפור שלנו בהתאם – איפור בגוונים טבעיים כמו ניוד, ורדרד לצד חומים ובהירים.

לעומת זאת, אם האהבה שלך היא תכשיטים סגנון רטרו, יש להתאים את האיפור למראה שיקי ונצחי יותר.

 

עולם התכשיטים והאיפור הוא אומנותי ואופנתי כאחד. יש להתחייס לאלמנטים שונים כמו שיער, ציפורניים ביגוד ועוד בשביל ליצור את המראה המנצח ולהפוך למעין יצירת אמנות מהלכת.

 

אם נמצא את השילוב המנצח בין התכשיט לאיפור נוכל להביע את עצמנו באופן יוצא מן הכלל, לסובב ראשים בקלות ולהרגיש תחושת ביטחון.

בהצלחה.

דילוג לתוכן