Welcome to Lee Amron Beauty School

כך תוכלי להתאים את האיפור לשמלת הערב שלך

באירועים חגיגיים, כל אחת רוצה להיראות במיטבה. על כן, היא דואגת לשמלה מעוצבת ומחמיאה, לתכשיטים שישתלבו איתה, לנעליים מתאימות וכמובן לאיפור משלים להשלמת המראה כולו.
במאמר זה, נתמקד בנושא התאמת האיפור לשמלה. מוכנות? אנחנו מתחילים!

טעם אישי

יש משפט נכון ומדויק: "את הכי יפה שנוח לך". על כן, רק את צריכה לדעת בוודאות מה יפה ונוח לך ומה את אוהבת. על כן, מומלץ לנסות מספר סגנונות של איפור. לדוגמה, איפור מעושן, איפור כבד, איפור מינימאלי וכו'. בהתאם לסגנון שמחמיא וכמו כן בהתאם להעדפות אישיות, אפשר לבחור בצורה מושכלת את סגנון האיפור שהכי יתאים עבורך.

התאמה של צבעים

על פי הגישה השמרנית, יש לצור אחידות בין הצבעים של השמלה שבחרת לאירוע לבין האיפור. באמצעות יישום השיטה הזו, אפשר להדגיש את היופי של השמלה. כמובן, חשוב לבדוק שהצבעים הן של השמלה והן של האיפור יתאימו למראה הפנים.

התאמה לסגנון השמלה

ניתן למצוא מגוון של שמלות צנועות לאירוע וגם שמלות שאינן צנועות. השאלה היא לאיזה סגנון מתחברים. יש לקחת בחשבון שסגנון השמלה יכול להשפיע משמעותית על סוג האיפור המתאים לה. לדוגמה, אם בחרת שמלה חושפנית לאירוע, אז האיפור יהיה עם בסיס שיהיה דומה לגוון עור הכתפיים. אם בחרת שמלה בצבע שחור, אז איפור מעושן יתאים מאוד וישלים את המראה בצורה מוצלחת ואם בחרת שמלה קלילה וצנועה, אז מספיק להסתפק באיפור טבעי מינימאלי.

איפור מנוגד

זוכרות שקודם לכן דיברנו על התאמה של האיפור לצבעי השמלה (הגישה השמרנית)? ובכן יש גישה שמנוגד לה והיא איפור לפי תווי הפנים וללא כל התחשבות בצבעים של השמלה ויותר מכך, לעיתים גם יוצרים בכוונה ניגוד לאותם צבעים. התוצאה הסופית היא מושלמת, היא מסייעת להבלטת תווי הפנים, היא לא פוגעת ביופי של השמלה אבל שימו לב, הגישה הזו אינה מתאימה לכל אחת ולא פשוט ליישם אותה.

תיק איפור – איזה פריטים את צריכה שיהיו ברשותך?

אם את מתאפרת בעצמך, מומלץ שתכולת תיק האיפור שלך תכלול את הפריטים הבאים:

מוצרי איפור בסיסיים – מייקאפ, פודרה וקונסילר.

מוצרי איפור לעיניים – עפרונות עיניים, צלליות (מומלץ שיהיה סט צלליות בגוונים חום ורוד שיתאימו לאיפור מינימאלי ועדין וסט צלליות בגוונים בורדו, כחול כהה וירוק בקבוק שיתאימו לאיפור מעושן) ומסקרה.

מוצרי איפור לשפתיים – עפרונות שפתיים, אודמים וליפ גלוסים.

אביזרי איפור – מברשות, ספוגיות מייק אפ, כריות פודרה, מגבונים וכו'.

שורה תחתונה

אין ספק שיש מספר דרכים להתאמת האיפור לשמלה. את כל הדרכים מינינו לאורך הכתוב. ההמלצה שלנו היא לא להתקבע על סגנון איפור אחד ולנסות מדי פעם סגנונות איפור חדשים. כמו כן, אל תשכחו גם להנות מהתהליך. אגב, במידה ולא בטוחים בסגנון האיפור, תמיד אפשר להתייעץ עם איש או אשת מקצוע. שיהיה בהצלחה!

דילוג לתוכן