Welcome to Lee Amron Beauty School

טיפים לשמירה על ציפורניים חזקות ובריאות

איך תוכלו לשמור על הציפורניים שלכם בריאות, מטופחות וגם חזקות? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולגלות טיפים שימושיים שיעזרו לכם. מוכנים? אנחנו מתחילים!

מס' 1 – לשמור על הציפורניים לחות

על מנת לעשות זאת, עליכם למרוח כמות מועטה של קרם וזלין על הציפורן וגם על העור שמסביב לציפורן. יש לחזור על הפעולה בכל ערב לפני השינה או בכל פעם שאתם מרגישים שהציפורניים שלכם יבשות. אם אתם לא אוהבים וזלין, תוכלו גם להשתמש בשמן קיק או שמן זית.

מס' 2 – עושים עבודות בבית או שוטפים כלים? שימו כפפות גומי

עבודות בית ועבודות גינון, עשויות להזיק לציפורניים. על כן, על מנת לשמור עליהן מנזקי חומרי הניקוי וגם מלכלוך, ההמלצה היא למרוח קרם ואז לעטות את הכפפות.

מס' 3 – הרטבתם את הידיים? יבשו אותן לפחות 2 דקות

מומלץ להקפיד על פעולת הייבוש. אם הסביבה מסביב לציפורניים תהיה לחה, הרי שהדבר עשוי לצור זיהום פטרייתי. מומלץ גם לבצע את פעולת הייבוש על אצבעות הרגליים. אגב, אם כבר הבחנתם בפטרייה מסביב לציפורניים, אז יש טפלו בה כמה שיותר מהר ואל תזניחו. טיפול בפטרת ציפורניים יהיה באמצעות משחות וקרמים. יש להתייעץ עם פדיקוריסטית שיש לה ידע וניסיון בתחום.

מס' 4 – הקפידו תמיד לאוורר את נעלי העבודה ונעלי הספורט שלכם

עדיף לנעול בכל יום נעל אחרת. כך תוכלו להבטיח לעצמכם שלא תנעלו נעל לחה או מיוזעת, מה שיכול להוביל לזיהומים פטרייתיים שונים.

מס' 5 – הקפידו לגרוב גרביים שעשויות 100 אחוז כותנה

הן איכותיות וסופגות לחות ועל כן מונעות זיהומים פטרייתיים.

מס' 6 – חזקו את הציפורניים על ידי שימוש בתוספי תזונה

אחד התוספים המומלצים הוא ויטמין B7. על פי מחקרים שנעשו בתחום, נמצא שאנשים שצרכו את תוסף התזונה הזה, נהנו מציפורניים חזקות וגם מוצקות יותר.

מס' 8 – טיפול בעור הקרני העוטף את הציפורן

כאשר אתם גוזרים את העור הקרני, וודאו שאתם עושים זאת בזהירות. אם תפגעו בעור הזה, הרי שהדבר עשוי לגרום לכך שהציפורניים יחלשו.

מס' 9 – קיצוץ הציפורניים

יש להקפיד לקצוץ אותן בזווית ישרה. כך תוכלו למנוע תופעה של ציפורן חודרנית.

מס' 10 – שיוף הציפורניים

על מנת לשמור על הצורה והחוסן של הציפורניים, מומלץ מדי שבוע לשייף אותן. עשו זאת בזהירות ובעדינות.

מס' 11 – מריחת לק

לק מספק שכבת הגנה לציפורניים. תוכלו למרוח לק שקוף או לק צבעוני. אגב, כאן נציין שאם אתם מעדיפים למרוח לק צבעוני, אז יש למרוח שכבת בסיס שקופה לפני.

דילוג לתוכן