Welcome to Lee Amron Beauty School

טיפים לקבלת עור פנים וחיוך אסתטיים

עור הפנים והחיוך הם הדברים הראשונים שאנשים רואים כשהם פוגשים בכם. אין לכם זמן לטפל באופן אינטנסיבי בעצמכם? עדיין אתם יכולים לפנק את עצמכם בעזרת כמה צעדים בסיסיים. טיפוח עור טוב, היגיינת שיניים נכונה ובחירה באורח חיים בריא – יכולים לעזור לכם לעכב את ההזדקנות הטבעית ולמנוע מכם בעיות שונות בעור הפנים ובשיניים.

התחילו לטפל בעצמכם בעזרת הטיפים הבאים:

הגנה מפני השמש

אחת הדרכים החשובות ביותר לטפל בעור שלכם היא להגן עליו מפני השמש. חיים שלמים שבהם הפנים נחשפים לשמש עלולים לגרום לקמטים, לכתמי גיל ולבעיות עור אחרות, כמו גם להגדיל את הסיכון לסרטן העור.

להגנה מלאה מפני השמש מומלץ:

להשתמש בקרם הגנה. השתמשו בקרם עם SPF של לפחות 15. החילו את הקרם בנדיבות וחזרו על הפעולה שוב מדי שעתיים, או לעתים קרובות יותר אם אתם מזיעים או שוהים בשמש.

חפשו צל – הימנעו משהיה בשמש בין השעות 10 בבוקר עד 4 אחה״צ, כאשר קרני השמש הן החזקות ביותר.

לבשו בגדי מגן – כסו את העור בחוצה ארוכת שרוולים ומכנסיים ארוכים וחבשו כובע רחב שוליים. יש גם חומרי כביסה המעניקים לבגד שכבת הגנה נוספת מפני השמש וחוסמים קרניים אולטרה סגולות.

שמירה על שיניים לבנות

הלבנת שיניים וציפויי שיניים בטורקיה הפכה בימינו לטרנד פופולרי בזכות המחיר הזול והאיכות המקצועית הגבוהה. בתהליך זה מוסרים כתמים מעל השיניים, ללא שימוש בחומרים שוחקים.

צבע השיניים הטבעי שונה אמנם מאדם לאדם, אבל עם הזמן שכבת השיניים העליונה מושפעת מגורמים חיצוניים (כמו משקאות ומאכלים מסוימים), שגורמים לצבע השיניים הלבן הטבעי להפוך לגוון צהבהב או מוכתם.

הקפה שאתם שותים בבוקר, כוס היין שאתם לוגמים בעת הארוחה, או הרוטב האדום של הפסטה – כל אלה ועוד הם מזונות ומשקאות שיכולים להוביל לשינוי צבע השיניים שלכם. אם אתם רוצים להחזיר לעצמכם את השיניים הלבנות, הדבר הטוב ביותר הוא לעבור הלבנת שיניים או ציפויי שיניים אצל רופא השיניים.

טיפול לשמירה על עדינות עור הפנים

מקלחת וניקוי פנים יומיומי גובים מחיר מהעור. כדי לשמור על עדינותו:

הגבילו את זמן הרחצה – מים חמים ומקלחות ואמבטיות ארוכות מסירים שומנים מהעור שלכם. הגבילו את זמן הרחצה והשתמשו במים חמימים ולא חמים.

בנוסף, הימנעו משימוש בסבונים חזקים. חומרי ניקוי חזקים עלולים להסיר את השומן מהעור. במקום זאת בחרו בחומרים עדינים.

לחות לעור יבש – אם העור שלכם יבש, השתמשו בקרם לחות שמתאים לסוג העור שלכם. לשימוש יומיומי מומלץ על קרם לחות שמכיל SPF.

הקפדה על תזונה בריאה

תזונה בריאה יכולה לעזור לכם להיראות ולהרגיש במיטבכם. אכלו שפע של:

פירות

ירקות

דגנים מלאים

וחלבונים רזים

אמנם, הקשר בין דיאטה לאקנה לא לגמרי ברור, אבל מחקרים מסוימים מצביעים על כך שתזונה עתירת שמן דגים או תוספי שמן דגים, ומזונות דלים בשומנים לא בריאים ובפחמימות מעובדות – עשויה לקדם עור צעיר למראה. שתיית מים מרובה מסייעת לשמירה על לחות העור.  

ניהול לחצים

לחץ בלתי נשלט עלול לגרום לרגישות יתר של העור ולגרום להתפרצויות אקנה ולבעיות עור אחרות. כדי לעודד את בריאות העור – ואת בריאות הנפש – מומלץ לנקוט בצעדים לניהול הלחצים שלכם באופן הבא:

לישון מספיק שעות

להגדיר לעצמכם גבולות סבירים ולהקטין את רשימת המטלות שעליכם למלא

לפנות זמן לעשות את הדברים שאתם נהנים מהם

התוצאות עשויות להיות הרבה יותר דרמטיות מכפי שאתם מצפים.

לא לעשן

עישון גורם לעור להיראות מבוגר יותר ותורם ליצירת קמטים.

העישון מצר את כלי הדם הזעירים בשכבת העור החיצונית ביותר, ובכך גורם להפחתת זרימת הדם ולהחוורת העור.

העישון מרוקן את העור מחמצן וממרכיבים תזונתיים אחרים החשובים לבריאות העור.

העישון פוגע בקולגן ובאלסטין, הסיבים המעניקים לעור כוח וגמישות.

הבעות הפנים החוזרות ונשנות בעת העישון (כיווץ השפתיים בשאיפה ופזילת העיניים כדי להרחיק את העשן), עלולות לתרום ליצירת קמטים קבועים בפנים.

העישון מגביר את הסיכון לסרטן העור. אם אתם מעשנים, הדרך הטובה ביותר להגן על העור שלכם היא להפסיק. בקשו מהרופא טיפים או טיפולים שיוכלו לעזור לכם להפסיק לעשן.

דילוג לתוכן