Welcome to Lee Amron Beauty School

טיפים לאיפור שפתיים ויצירת חיוך מושלם

שפתיים הן אזור חשוב ביותר באיפור. איפור שפתיים חשוב שיעשה נכון ומדויק משום שבחירה נכונה של הגוון יעניק מראה קורן ומושלם.
איפור באזור השפתיים נחשב כבר שנים רבות לפופולארי מאוד בקרב נשים. איפור זה מסייע להדגיש את השפתיים. קיימות היום טכניקות לאיפור שפתיים קלות ופשוטות ליישום שמבטיחות לתת לשפתיים מראה ומעניקה תוצאות מעולות.

החוקים הבסיסים באיפור שפתיים

קודם כל, אין צורך למרוח יותר משכבה אחת של איפור השפתיים, גם אם מדובר באיפור בולט יחסית. בשביל לקבל מראה בולט צריך לבחור את השפתון בעובי ובגוון המתאים. זו שכבה שאמורה להיות דקה. שכבה עברה תגרום למריחת האיפור בזמן קצר. כדי שתוכלו למרוח את השפתיים בצורה יעילה, רצוי להשתמש בשימכלים ייעודיים בתחום. מריחה ישירה של השפתון יכולה לגרום לכך שהשכבה תהיה עבה מדי.

תפקידו של תחום השפתיים הוא לשמור על מראה נשי מיוחד, ועוזר לקבוע את הגבולות בין השפתיים לעור הפנים. חשוב להתאים את התחום לגוון בהיר של השפתיים. תוחם כהה לא יתאים לנשים ביומיום או אירועים, והוא משמש בעיקר למופעי בידור ואומנות. ישנם מקרים שכדי להכין את השפתיים לאיפור. זה נכון בעיקר למי שסובל מיובש באזור עור הפנים והשפתיים. היובש יכול להתפתח כתגובה אלרגית או עקב גיל או עישון. מומלץ למרוח את השפתיים בשפתון לחות מתאים לפני השינה.

מוצר חובה: עיפרון שפתיים

מדובר במוצר חובה בכל ערכת איפור, במיוחד אם ישנו רצון לשמור על גוון הצבעוני לאורך זמן. עפרונות השפתיים "סובלים" מסטיגמות שדבקו בהם עם השנים. בעבר היה נהוג למרוח עפרון כהה מאוד שגרם למראה לא מחמיא. שיטה זו חלפה עם השנים, וכיום עלתה חשיבות השימוש בתחומים בתור שכבה בסיסית, שבאה לפני מריחת השפתונים.

השלב הכי חשוב באיפור שפתיים הוא תיחום מדויק על קווי השפתיים הטבעיים. תיחום מוצלח בעזרת עיפרון מומלץ במידה וישנם חריצים מסביב לשפתיים על מנת למנוע זליגה של השפתון או במצב של הגדלת/ הקטנת השפתיים או כשהתיחום עוזר לך לייצר מסגרת אחידה וברורה.
לאחר התיחום השפתיים, אפשר לעבור למלא את השפתיים מגבולות העיפרון כלפי פנים, כך השפתון יישאר עמיד יותר ולא יהיו הבדלי גוון בין השפתון לתיחום.

טיפים ליצירת החיוך המושלם

לחיוך שלנו ישנה השפעה רבה על הסובבים אותנו. זהו מעין כרטיס ביקור אישי אשר מספר אודות האדם והאופי שלו. חיוך משמש ליצירת רושם ראשוני חיובי, תורם להעלאת הביטחון והדימוי העצמי של האדם. לחיוך יש משמעות רבה לאנשים, הוא מסייע לאנשים להצליח במגוון של מצבים יומיומיים. כל אחד היה רוצה להיות עם חיוך מושלם, אך הטבע ברא אותנו שונים, וכך גם פגעי הזמן. בעזרת ציפוי חרסינה אמור להקל על המלאכה.

 

  1. טכניקת צחצוח השיניים – חשוב לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום. זה מסייע על השיניים מפני הופעת חורים ומחלות חניכיים. גם לסוג המברשת יש השפעה כי צחצוח עם מברשת לא חשמלית עלול להחמיץ אזורים לעומת מברשת חשמלית שמגיעה היום עם מלא פונקציות לצחצוח נכון.
  2. יישור שיניים – השלב הזה מיועד ליישור שיניים עקומות או תיקון כל בעיה שבאה לביטוי בבעיות. למרות שאנשים חושבים שפלטה ליישור שיניים היא לבני הנוער והם לא מדויקים כי בכל גיל אפשר לעבור טיפול אורתודונטי.
  3. הלבנת שיניים – כשאר אנשים מדמיינים כיצד ייראה החיוך המושלם שלהם, הם רואים לנגד עיניהם שיניים לבנות וזוהרות. אם גוון השיניים לא מוצא חן בעיניכם, ותרצו לעשות הלבנה ישנן כמה אופציות:
  • שימוש במוצרים להלבנת שיניים כאשר שנמכרות ברשתות הפארם.
  • טיפול הלבנת שיניים במרפאת שיניים יספק תוצאות דרמטיות ויקרב אתכם יותר למטרה.
  • כדי לשפר את היעילות של הפעולה להלבנת שיניים , תוכלו להשתמש במשחת שיניים מלבינה והימענו ממשקאות ומזון שמכתימים את השיניים.
  1. ציפוי שיניים – במידה והשיניים מלאות בכתמים שלא ניתן לנקות אותן באמצעות הטיפולים המקובלים, ציפוי שיניים יעשו את העבודה ויאפשרו לכם להפגין שיניים לבנות.
    ציפוי חרסינה יספק לכם תוצאות מעולות. הציפויים מאפשרים שליטה מלאה בגוון ובצבע השיניים (חיוך לבן!), שליטה מלאה בצורת השיניים (המשפיעה מאוד על אסתטיקת החיוך) ושליטה מלאה בעמדת השיניים בקשת (חיוך מושלם!)

 

 

 

דילוג לתוכן