Welcome to Lee Amron Beauty School

טיפולי פנים בספא – להרגיש יפה ומטופחת

טיפול פנים הוא לא רק פינוק, אלא חשוב לבריאות עור הפנים ומסייע בשמירה על לחות וניקיון הפנים. ישנם טיפולי פנים מסוגים שונים, וכל אחד מהם מותאם לשכבת גיל אחרת או לצורך אחר. כעת נעשה סדר בדברים – אילו סוגים של טיפולי פנים קיימים?

סוגי טיפול פנים

טיפול פנים קלאסי הוא טיפול חשוב ומומלץ בכל גיל. טיפול זה נחוץ לתחזוקה שוטפת של עור הפנים – שמירה על הלחות, ניקיון הנקבוביות והסרת תאי עור מתים. הטיפול מעניק מראה זוהר ונקי לפנים ומומלץ לבצעו פעם בכמה חודשים, לפי מצב הפנים והצורך.

טיפול אנטי אייג'ינג הינו טיפול מורכב יותר, והוא מיועד לרוב לנשים מבוגרות יותר שמתחילות לראות את השפעת הגיל על עור הפנים. טיפול אנטי אייג'ינג משלב שימור במכשירים ובחומרים שונים שמטרתם למנוע או להאט את הזדקנות עור הפנים ולהעניק לפנים מראה חלק וצעיר. תוצאות הטיפול משתנות בין מטופלת למטופלת.

טיפול פנים לקראת אירוע מיוחד

טיפול פנים בספא יכול להיות מתנה מצוינת לקראת אירוע גדול, למשל חתונה או יום הולדת, לכלת השמחה או לקרובותיה (חברות או משפחה). הטיפול יכול להצטרף לשורה של רעיונות שישמחו את כלת השמחה. לדוגמא, ניתן להזמין חדר במלון, או לשלב ארוחה מיוחדת לאחר הטיפול המפנק. ישנן מלונות רבים ברחבי הארץ המשלבים בתוכם ספא ומסעדה, ביניהם מלונות עם ספא בהרצליה ממש על הים.

מעבר לטיפול ספא בהרצליה, תוכלו לרדת לחוף הים, לשוטט בטיילת או להנות בכל אטרקציה אחרת שתשמח את כלת השמחה. גם הבילוי המשותף לכשעצמו אינו מובן מאליו, ומדובר בשבירת שגרה מיוחדת ומהנה.

טיפים לשמירה על עור הפנים

טיפול פנים הוא אמנם נחוץ פעם במספר חודשים, אך לא ניתן להסתפק בו. חשוב מאוד לשמור על עור הפנים גם בין הטיפולים. ישנם מספר טיפים מרכזיים לשמירה על עור הפנים בשגרה:

  1. קרם הגנה – בייחוד בקיץ אך לא רק. חשוב למרוח קרם הגנה על הפנים בכל יום. חלק ניכר מבעיות עור הפנים נגרמות מחשיפה לשמש, ונזקי השמש ידועים לכולנו ומסוכנים.
  2. קרם לחות – קרם לחות הינו הכרחי לשמירה על הלחות בעור. במהלך היום באופן טבעי קיימת התנדפות של לחות מעור הפנים, ולכן הזנת העור בלחות נוספת חשובה ביותר.
  3. ניקוי הפנים – חשוב לשים לב לשמירה על ניקיון הפנים, בייחוד לפני השינה. יש להסיר איפור ולבצע ניקוי יסודי של הפנים בכל ערב. שינה עם איפור או עם פנים מלוכלכות מזיקה לעור הפנים. מומלץ שלא לשטוף את הפנים במים חמים מדי, שעלולים לגרום לייבוש את העור.
  4. שתיית מים – מילדות מפצירים בנו לשתות מים, אך האם ידעת שלמים יש השפעה מהותית על עור הפנים שלך? לפי מחקרים שונים, על מנת לשמר את מצב עור הפנים המקסימלי יש לשתות כשני ליטרים של מים ביום. אל תוותרי על כך.

לסיכום, עור הפנים שלך מושפע ביותר מאיך שתתנהגי אליו, שמרי עליו מכל משמר!

 

דילוג לתוכן