Welcome to Lee Amron Beauty School

המדריך המלא לטיפוח העור מגיל 20

הנראות היא נושא חשוב מאד עבור כל אישה ולכן היא מטפחת את המראה הכללי שלה. ביום יום היא רוכשת בגדים, דואגת לגוף מחוטב ואוהבת מאד לרכוש נעליים. אחת הנקודות החשובות ביותר עבורה היא נושא טיפוח עור הפנים ולכן באופן קבוע רוב הנשים מגיעות אחת לתקופה לקוסמטיקאית, כדי שהיא תבצע עבורה את הפעולות הנדרשות של טיפוח העור. לעיתים מדובר בטיפול שוטף ולעיתים מדובר בטיפול ממוקד בנושאים כמו נקודות שחורות, פיגמנטציה, פצעוני אקנה ועוד. במקרים רבים הלקוחה גם רוכשת אצל הקוסמטיקאית תכשירים קוסמטיים שונים שהם ייעודים לסוג העור שלה, אם הוא שמנוני, יבש או רגיל.

הקוסמטיקאית מדריכה את הלקוחה, כיצד להשתמש בכל אחד מהתכשירים הללו כמו קרם עיניים, קרם הגנה וכמובן גם קרם פנים מומלץ, כדי להיטיב את מצבו של העור. קו החשיבה הוא שככל שמתחילים בנושא טיפוח העור בשלב מוקדם יותר, כך משמרים את העור ובגיל מבוגר נהנים מהתוצאות. נשים שבגיל מבוגר מתחילות לטפח את עצמן כדי למנוע קמטים באזורים השונים של הפנים, לא מצליחות להגיע לתוצאה המושלמת ולעומת זאת אלו שהתחילו בטיפוחו של העור בגיל 20 נהנות כעת מהתוצאות המצוינות.

שגרת טיפוח העור

ההנחיה הכללית לנושא טיפוח העור מגיל 20 היא לבצע באופן יום יומי ניקוי יעיל אך באופן עדין ביותר, להשתמש שבסבון בטיב מעולה שהוא ללא סבון. התכשירים חייבים להיות מותאמים לסוג העור של האישה, אם העור שלה הוא שמן, כל התכשירים יהיו ללא שומן וייעודיים למטרת איזון המרקם של הפנים. אם מדובר בעור שהוא יבש, משתמשים בתכשירי ניקוי שהם עשירים בשומן, כדי לאזן את העור היבש.

נושאים אקוטיים בעור

הקו המומלץ לנשים מגיל 20 ומעלה הוא להשתמש בקרם עיניים וזאת כיוון שעקב הכמות היומית הנורמטיבית של המצמוצים, העור שממוקם מתחת לעיניים הופך להיות עור שיש בו קמטים וגם רפוי. כדי למנוע זאת וליצור מצב שהעור הזה יהיה מתוח, חשוב להקפיד מגיל 20 כבר למרוח באופן קבוע שכבה דקה של קרם עיניים איכותי.

בנוסף לכך, מומלץ אחת לשבועיים לבצע פעולות של טיפוח העור שכולל טיפול פילינג חודרני כדי לחדש את התאים ולסלק את התאים המתים. לאחר טיפול זה כל אישה חשה רעננות עצומה והטיפול מעניק המון חיוניות ואנרגיה מחודשת.

הסרת איפור

איפור אמור להיות על העור במהלך כמה שעות במהלך היום, או במהלך הערב. אך כשהאישה הולכת לישון, גם היא עייפה מאד, חשוב שהיא תקדיש שתי דקות ותסיר את האיפור, הצלליות, האיי ליינר וכל החומרים שנמרחו על העור, באמצעות מסיר איפור איכותי.

בדרך זו מאפשרים לעור לנשום בלילה, לחדש את עצמו ולחוש רעננות עצומה לקראת הבוקר הבא שבו העור יהיה מרוח שוב בתכשירי טיפוח שונים ובחומרי איפור.

דילוג לתוכן