Welcome to Lee Amron Beauty School

את הכי יפה כשנוח לך

יופי זה לא מדע מדויק. זהו בעצם לא מדע בכלל.

כי ליופי יש הרבה מאוד פרמטרים. כל אחד מודד ומכמת יופי בצורה שונה. יש מי שמתייחס ליופי בהתחשב באיכות חומרי הגלם המרכיבים את המוצר או את פריט הלבוש ויש מי שבוחן את העיצוב בפועל. יש מי שמתייחס רק להיבט האופנתי כאשר מנגד יש מי שבוחן את העניין רק מבחינת ההתאמה והסנכרון של המוצר בהתאם לייעוד שלו. כך או כך, אין לנו בכלל סיכוי להגדיר מה זה בעצם יופי ומה הופך מותר כזה או אחר ליופי.

מגדירים מחדש את המושג – יופי

אז אמרנו שאין באמת הגדרה ל – 'מה זה יופי'. עם זאת נוכל בהחלט להתייחס למושג הזה של יופי מכיוון אחר. למעשה אם נבחון כרגע את המונח יופי בכל מה שקשור לפריטי לבוש ואביזרי אופנה כאלה ואחרים שאנחנו אמורים ללבוש או לענוד על עצמנו, אפשר בהחלט לומר כי לתחושה שלנו יש הרבה מאוד מה לומר. ברגע שאנחנו חשים בנוח עם פריט לבוש מסוים, אנחנו מתנהלים איתו באופן הרבה יותר טבעי, אנחנו הרבה יותר נינוחים ועל כן אנחנו גם הרבה יותר יפים. זה אולי נשמע מעט רחוק מהמציאות ואולי אפילו לא באמת קשור למושג הזה של יופי אבל אם תחשבו על זה מעט לעומק, אתם תגלו עד כמה נכון הדבר וכמה אנחנו צודקים.

נוח זה יופי

אז הבנתם את הפרינציפ… אנחנו נתייחס כאן לתחום הזה של משקפי ראיה. זה לא סוד כי גם את משקפי הראיה אנחנו מתאימים לעצמנו בהתאם לתכתיבים אופנתיים. יש אנשים שמחזיקים ברשותם כמה וכמה זוגות משקפיים כדי להתאים לעצמם את המוצר בהתאם להופעה הרצויה באותו יום. לכל בגד ולכל צורת לבוש הם מתאימים את המסגרת המתאימה של המשקפיים.

אפשר להבחין כי ככל שמדובר יהיה במשקפיים נוחות או מסגרת שיושבת בצורה נוחה ובלתי מסורבלת על גשר האף, הרי שזה מעניק לאדם המרכיב את המשקפיים את היופי המיוחד שלו. כי ברגע שאנחנו חשים בנוח עם המשקפיים, הם משתלבים טוב יותר עם המראה שלנו ועם הצורה והצבעים של הפנים שלנו.

משקפיים אופנתיות נוחות וגם יפות

מחפשת משקפיים יפות שישדרגו את המראה שלך? רוצה מסגרת איכותית שתהיה נוחה ותחושי איתה בנוח? 

אופטיקה 109 עם המבחר הכי גדול, עם אפשרויות ההתאמה הנרחבות ביותר וגם עם המחירים הנוחים ביותר.

התאמה ונוחות – אלה המפתחות

אנחנו יודעים עד כמה חשובה ההתאמה של המשקפיים ועד כמה חשוב לשים דגש על הנוחות של המשקפיים. ברגע שאנחנו אכן יוצרים את ההתאמה ומתאימים את המסגרת של המשקפיים על פי הפרמטרים הללו, אנחנו מקבלים לקוח מרוצה שנהנה מהתוצאה ומהראייה האיכותית וההופעה המושלמת.

דילוג לתוכן