Welcome to Lee Amron Beauty School

איך מומלץ לשלב איפור עם תכשיטים יוקרתיים?

כל אישה אוהבת לענוד תכשיטים. מעבר לכך, כל אישה יודעת שתכשיטים נכונים יכולים לשדרג לה לחלוטין את הלוק, ולא משנה אם מדובר על לוק יומיומי לעבודה, לוק ערב או כל לוק אחר. כמובן שחשוב מאוד להתאים את התכשיטים להופעה הכללית של האישה, לטעמה האישי ועוד. בכדי ליצור מראה הרמוני שיגרום לאישה להראות הכי טוב שאפשר ובעיקר כאשר היא מעוניינת לשדר יוקרה וסטייל באירוע חשוב כלשהו, מעבר ההתאמה של הביגוד לתכשיטים יוקרתיים שהיא תענוד, חשוב שכל אישה תדע כיצד משלבים בצורה הטובה ביותר בין תכשיטים יוקרתיים לבין איפור.

כיצד תרכשי תכשיטים בצורה נכונה?

אם יש לך אירוע חשוב כלשהו ואת מעוניינת שהמראה שלך ישדר יוקרה, את בוודאי יודעת שגם התכשיטים שתבחרי עבור האירוע, גם הביגוד וגם האיפור, חייבים להשתלב באופן הרמוני זה עם זה וליצור לך מראה שהוא לא פחות ממושלם. חשוב מאוד שתרכשי את התכשיטים המתאימים לך ביותר לאירועים מראש, על מנת שתהיה לך אפשרות בחירה מבין תכשיטי יוקרה ייעודיים במיוחד עבור אירועים, בהתאמה לאיפור שלך ולבגדים שאת בוחרת ללבוש. על כן, הכל מתחיל מרכישת תכשיטים בצורה מושכלת. כאשר את ניגשת לרכוש תכשיטים, חשוב מאוד שהם יתאימו לטעם האישי שלך וכן, חשוב מאוד מעבר לכך להתאים אותם למבנה הגוף או הפנים, כאשר מדובר על שרשראות או עגילים, לגוון העור שלך, לאיפור הספציפי שאת משתמשת בו ולסגנון האיפור שלרוב את בוחרת בו ועוד. רכישת תכשיטים מוצלחת מתחילה משקלול כל הנתונים שהוזכרו לעיל, טרם בוחרים את התכשיט הנכון.

 כיצד תתאימי בין האיפור שלך לתכשיטים?

אם אינך מבינה יותר מדי בהתאמת איפור לסוג תכשיט, הקפידי להתייעץ עם מוכרת בחנות תכשיטים או יועצת בתחום האיפור. בכל אופן, אם את בוחרת תכשיטים יוקרתיים על מנת לענוד באירוע מיוחד כלשהו, חשוב שהאיפור יהיה תואם לתכשיטים הללו ועל כן, איפור פשוט, בסיסי ושגרתי פחות בא בחשבון במקרה הזה. איפור התואם לתכשיטי יהלומים מיוחדים, לתכשיטי זהב ועוד, לא צריך להיות כבד מדי או בולט מדי, אלא חייב להבליט את התכשיטים שאת עונדת. אם יש לך עגיל הליקס לדוגמא ואת מעוניינת להבליט גם אותו, הקפידי על תסרוקת שבה יראו את האוזן שלך, אך מעבר לכך, הקפידי שאיפור העיניים, המייקאפ, הסומק וכל מוצר אחר שתשתמשי בו, יעניקו לך מראה זוהר שיבליט את התכשיטים שבחרת לענוד כגון: השרשרת או העגילים.

חשוב מאוד שתזכרי שתכשיט יקר לא תמיד יעשה את העבודה באירועים מיוחדים אם לא תתאימי אותו בצורה הטובה ביותר לאיפור שלך, לבגדים שלך, לגוון השיער שלך, לצבע העיניים שלך ועוד. חשוב לקבל ייעוץ בנוגע לשילוב בין תכשיטים לאיפור הן עבור אירועים מיוחדים והן עבור היומיום שלך. בסופו של דבר, כל אישה רוצה להראות במיטבה בכל זמן ועל כן, ההתאמה בין כל הנתונים שמשפיעים על המראה הכולל שלה, היא חשובה מאוד.

 

דילוג לתוכן