Welcome to Lee Amron Beauty School

איך להתאים בין האיפור לבין האירוע?

מרביתנו טועות בהתאמת האיפור לאירוע. אגב, אירוע לא חייב להיות ארוחת ערב חגיגית או חתונה, אלא אירוע יכול להיות מוגדר גם כיציאה לעבודה או ערב רגוע עם חברים. איך תוכלו לדעת שאתן אכן מבצעות התאמה נכונה של האיפור לאירוע ואיך תוכלו לעשות זאת עם הבגדים הנכונים? על כל אלה ועוד נדבר בכתבה הבאה. מוכנות? אנחנו מתחילים!

כמה מילים על בגדים ואירועים

ההמלצה היא לחשוב במושגים של בגדים, יותר מאשר במושגים של אירועים ומדוע? כי הרבה יותר קל להתאים בגד לאירוע או לסיטואציה כלשהי, מאשר לבצע את התאמה של האיפור. אם מדובר על בגדים לפגישה עסקית או בגדים למשרד, לא נתאים להם אדום בצבע אדום אש וגם לא נתאפר עם איפור כבד ומעושן. כמו כן,  גם לא נרצה להיראות משעממות ועל לא נתאים לחליפת העסקים שלנו, איפור באותו הצבע וברוב המקרים, כן נרצה להשתמש באיפור שידגיש עוד יותר את האזורים החזקים וזאת על מנת לייצר יותר עניין וגם יותר ניגודיות.

מומלץ לרכוש בגדים שיתאימו לסגנונות האיפור שלכן

אתן יודעות הכי טוב איזה סגנונות איפור מתאימים לכן ואיזה פחות. כמו כן, אתן כבר יודעות מהם הצבעים שמחמיאים לעיניים, לגוון העור ולצורת הפנים שלכן. אתן בוודאי לא תרצו לשנות אותם. על כן, כדאי לרכוש בגדים שישתלבו בצורה הטובה ביותר עם אותם סגנונות איפור. מדובר על בגדים שמיועדים לאירועים וכמובן גם בגדים ליום יום.

כמה מילים על איפור טבעי

איפור טבעי יוצר לוק מחמיא והוא המתאים ביותר כאשר יוצאים לסידורים או לעבודה. עם איפור טבעי, אפשר לשלב כמעט כל בגד. מה שכן, על מנת שיהיה אפשר לצור מראה מעניין, אפשר להתאים לו פריטי לבוש שיש להם עיצוב מיוחד או הדפס מסקרן או פריטי לבוש בצבעים מעניינים.  פריטי לבוש מיוחדים כאלה, תוכלו למצוא אצל דקלה קדם בגדי מעצבים.

כמה מילים על איפור ערב

איפור ערב יוצר לוק מרשים והוא המתאים ביותר כאשר יש אירוע חברה או אירוע משפחתי מיוחד.  איפור ערב כולל שימוש בצבעים סקסיים וגם נועזים. אותם צבעים מוסיפים עוצמה למראה הכללי. כמו כן, הם יוצרים מראה אופנתי ואלגנטי. מומלץ ללבוש שמלות שחורות ואם מעדיפים, אז אפשר גם מכנסיים מחויטות בצבע שחור. חשוב מאוד שהבגד יחמיא ולא יהיה רופף או הדוק מדי.

הבסיס להצלחה של כל איפור

טיפים שכדאי ליישם:

-למרוח את הפנים עם מעט קרם לחות, לפני ששמים את האיפור. כאשר קרם הלחות נספג, למרוח פריימר ולאחר מכן למרוח מייקאפ באמצעות ספוגית עד שייטמע לחלוטין. אם העור לא בגוון אחיד או שיש פצעונים וכתמי שמש, מומלץ להוסיף קונסילר. הוא יסתיר את כל הפגמים הללו ויגרום לפנים להיראות אחידות. לאחר מריחת המייקאפ או הקונסילר, יש לקבע את האיפור עם פודרה.

-על מנת לייצר מראה דרמטי בעיניים, מומלץ להשתמש בצללית כהה.

-מומלץ להתאים את עובי קו האייליינר וזאת בהתאם לסוג האירוע שהולכים אליו.

-מומלץ להשלים את המראה עם אודם שיתאים לגוון העור.

דילוג לתוכן