Welcome to Lee Amron Beauty School

איך להשלים את הלוק בצילומי חתונה 

השנים חולפות במהרה, אתם הופכים להורים ויום החתונה הופך לזיכרון רחוק. צילומי החתונה הם הכלי באמצעותו תזכרו את אותו יום קסום בו הכול התחיל. השקיעו בצילומים על מנת לשמר את הקסם ולהרגיש שוב את האווירה הרומנטית. המדריך הבא נועד להפוך את תמונות החתונה שלכם למיוחדות ומרגשות. הקדישו מחשבה לתמונות ונסו לשלב בהן אלמנטים שמאפיינים אתכם ומספרים לכולם מי אתם. 

איזה צלם כדאי לבחור?

הסוד לתמונות חתונה טובות הוא בראש ובראשונה בחירה חכמה בצלם מנוסה שמצלם ועובד בסגנון שמתאים לכם. כדאי לבחון היטב עבודות קודמות של הצלם ולבחור בהתאם. נסו לייצור אווירה נעימה במהלך הצילומים בעבורכם ובעבור הצלם. גם כאשר אתם מתוסכלים, עצבניים, עייפים, נרגשים ורעבים, הקפידו שלא להפנות כעסים לא מוצדקים אל הצלם. 

במידת האפשר כדאי להזמין אצל הצלם צילומי אירוסין או צילומי זוגיות. כך תצליחו לחוות בעצמכם את העבודה מולו ולבחון את התוצאות לפני שאתם מפקידים בידיו את פרויקט הצילום החשוב ביותר. אם מעולם לא הצטלמתם מול צלם מקצועי או שאנכם חובבים צילומים, כדאי לקבוע צילומי זוגיות על מנת להתרגל למצלמה וללמוד איך עליכם לעמוד מול הצלם בכדי להיראות במיטבכם. במהלך צילומי הזוגיות אתם תלמדו להכיר את הצלם והוא יילמד להכיר אתכם. ההיכרות הזו תבוא לידי ביטוי בצילומי חתונה מוצלחים יותר. 

אביזרים לצילומי חתונה

שילוב נכון של אביזרים בצילומי החתונה שלכם יהפוך אותם למיוחדים מבלי להסיט את תשומת הלב מהכלה יפה והחתן הנרגש. האביזרים נועדו להכניס אל הצילומים הומור, יוקרה, סגנון ומשהו משלכם. כך למשל, ניתן יהיה לשלב בצילומים פרחי בר לאווירה כפרית, חולצת כדורגל, אלמנטים שמעידים על תחביב מסוים, אוכל וגם חיות מחמד. יש לכם את החופש לבחור בעצמכם אביזרים לצילומי החתונה. אם אתם לא מצליחים לחשוב על רעיון מיוחד, כדאי לפנות את הצלם או לחפש רעיונות ברשתות החברתיות. 

שמלת הכלה היפה ביותר

אם בחרת נכון את שמלת הכלה שלך, תהיה זו השמלה היפה ביותר שאי פעם תלבשי. יום החתונה הוא היום בו את זוכה להרגיש כמו נסיכה. בין אם בחרת שמלה מפוארת ובין אם העדפת שמלה פשוטה, בעזרת אביזרים וטכניקות צילום יתקבלו תמונות יפהפיות של כלה מאושרת ומאוהבת. תשלימי את הלוק בעבור הצילומים עם טבעות זהב משובצות יהלומים, צמידים עם אבני חן, שרשרת, תכשיטי פנינים וכתר. 

צילומי חתונה עם משמעות

אם יש לכם במשפחה תכשיטים שעוברים מדור לדור, אפשר לשלב אותם בצילומי החתונה. את תוכלי לענוד בצילומים את אותן טבעות זהב שאמך או סבתך קבלו ביום הנישואין והאירוסין שלהן. שלבו בצילומים תכשיטים ושאר חפצים אישיים ששייכים לבן משפחה אהוב. אתם אלו שיודעים לאלו חפצים יש ערך סנטימנטלי גבוה בעבורכם. שלבו אותם בצילומי החתונה ותהפכו אותם למרגשים ומיוחדים. 

איך להיראות טוב בצילומי חתונה?

הצלם הוא איש מקצוע מנוסה ששכרתם במיטב כספכם לאחר שקבלתם עליו המלצות רבות. תצליחו להיראות טוב בצילומי החתונה כאשר תסמכו עליו ותאפשרו לו לבצע את עבודתו. יחד עם זאת, על מנת שלא תתאכזבו (לא תהיה לכם הזדמנות לצלם שוב את צילומי החתונה), כדאי לבקש מהצלם להתבונן בתמונות שצילם עד כה. אם אנכם מרוצים מהתמונות הסבירו לצלם מה אתם מבקשים לשנות. 

צילומים עם אור טבעי באזור עם נוף פתוח (אפשרי חוף הים) מחמיאים לרוב הזוגות. על מנת להספיק להצטלם באותן שעות בהן אור השמש מאיר בצורה מושלמת כל תמונה, ישנה חשיבות רבה לשעה בה תגיעו לאתר הצילום. הצלם יודע היטב באלו שעות כדאי להצטלם בכל אתר. תכננו את לוח הזמנים ביום האירוע בהתאם להמלצה של צוות הצילום. 

חייכו עם העיניים

צוות הצילום צפוי להעמיד אתכם בכל מיני פוזיציות ולהמליץ על צילום סיטואציות מסוימות. אל תבזבזו זמן בוויכוחים. אם הצלם המליץ על העמדה כלשהי הוא כנראה מבחין בזווית צילום טובה מבחינת קומפוזיציה ותאורה. נסו להיראות טבעיים, רגועים, מאוהבים ומאושרים. נסו להעביר אל המצלמה את הרגש שתרצו לזכור בעוד 20 שנה. אתם הכי יפים כשאתם מביעים את הרגשות שלכם בעיניים, נינוחים ונמצאים במקום שאתם אוהבים מוקפים באנשים שאתם הכי אוהבים והם הכי אוהבים אתכם. אל תשכחו ליהנות מהצילומים, לחייך ולצלם גם תמונות מצחיקות. 

דילוג לתוכן