Welcome to Lee Amron Beauty School

איך בונים טוטאל לוק מושלם?

ליצור מלתחה מגוונת זו אומנות של ממש. לא צריך להשקיע סכומי עתק בשביל זה. פשוט לקנות את הדברים הנכונים וליצור שילובים מעניינים. בגד שנלבש ביומיום יכול להפוך לבגד ערב באמצעות שדרוג קל. אז איך תוכלו לבנות את המראה המושלם בלי להתאמץ בדיוק כמו הפאשניסטות המובילות? אנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר.

איזון בלבוש זה סוד הקסם.

כדי לשמור על מראה יפה חשוב לאזן אותו. למה הכוונה? כל לוק כולל בתוכו גזרות צבעים וטקסטורות שונות. כאשר שמים חולצה דומיננטית במיוחד, חשוב להקפיד על מכנס חלק בגזרה קלאסית ובלי תכשיטים רבים. כאשר שמים חלק אחד בגזרת אוברסייז החלק השני תמיד יהיה פיט כדי לא ליצור מראה מרושל מידי. צבעים מנוגדים יכולים להיות יפים מאד. אך חשוב להעיף מבט ולראות שלא מדובר בצבעוניות מוגזמת שיוצרת מראה עמוס. בקיצור הבנתם את הרעיון, איזון הופך כל מראה לנעים יותר שיקי ואסתטי.

לבחור את המידה נכונה.

את הכי יפה שנח לך, זו לא קלישאה. כדי שיהיה נח בבגדים חשוב לבחור את המידה הנכונה והגזרה המתאימה. לכן, בשעת המדידה מומלץ לוודא ששום כפתור לא לוחץ, הרוכסן לא מתפוצץ, השרוול יושב בצורה נכונה והאורך מתאים. קחו בחשבון שאתם מסתובבים עם אותו מראה יום שלם. בגד שיכול להיות נח לכמה שניות של מדידה, יכול להפוך למעיק כאשר מסתובבים איתו שעות ארוכות. לכן כשאתם מודדים תנסו לשבת וללכת בתוך הבגד ולהבין אם הוא נח מספיק ובמידה הנכונה .

הקסם נמצא בפרטים הקטנים.

אביזרים יכולים להפוך כל לוק משעמם לאופנתי בכמה שניות. אם תלבשו שמלה בסיסית ישרה בצבע אחיד יתקבל מראה משעמם. תוסיפו לה שרשרת עם נוכחות, נעלים ותיק בצבע בולט ותקבלו מראה משודרג במינימום מאמץ. כל ג'ינס פשוט וחולצת טי בסיסית יכולים להפוך למשודרגים יותר באמצעות האביזרים נכונים. גם מראה יומיומי יכול להפוך בקלות למראה ערב עם נעל נכונה כמו זוג מגפיים לנשים ושילוב נכון של תכשיטים. צרו לכם בארון פינת אביזרים עשירה, איתה תוכלו לשדרג בקלות מראה יומיומי בלי מאמץ.

טיפוח השיער והציפרניים.

אין מה לעשות, שגרת טיפוח ותחזוקה אחראית למראה הכללי שלנו. לא חייבים לפקוד את הספר מידי שבוע. הקפדה על חפיפה טובה, מסיכה לשיער מידי פעם וגזירה של קצוות השיער כל כמה חודשים ייצרו מראה רענן וישלימו את הלוק הכללי. גם ציפרניים מטופחות יוצרות רושם חיובי ומשלימות את הלוק. אפשר להשקיע במניקור מקצועי על פי טרנדים עכשוויים. המשקיעות שבינינו אפילו יכולות להתאים את צבע הלק לבגד. אבל לא חייבים את כל זה. כדי להשיג מראה מטופח אפשר פשוט לדאוג לציפרניים גזורות ומשוייפות באורך שווה. ללא יובש או כסיסות. עבור ציפרניים בריאות אפילו לק מחזק ללא צבע עושה את העבודה.

 

דילוג לתוכן