Welcome to Lee Amron Beauty School

איפור קבוע במקום ניתוח פלסטי?

בשנים האחרונות, איפור קבוע צובר פופולריות כחלופה לניתוחים הפלסטיים המסורתיים שכולנו מכירים, שרבים מהם ניתן לראות באתר היועצת https://hayoetzet.co.il/
טכניקה קוסמטית זו של איפור קבוע, כוללת שימוש בקעקועים כדי לשפר את תווי הפנים וליצור מראה טבעי וצעיר שנמשך זמן רב. בניגוד לניתוחים פלסטיים, אשר עלולים להיות פולשניים, כואבים וחלקם אף דורשים זמן התאוששות משמעותי, איפור קבוע הוא עם פולשנות מינימלית, נטול כאבים יחסית, ומביא להשפעות מיידיות וארוכות טווח. איפור קבוע מהווה אופציה אחרת לאלה שמבקשים לשנות את המראה, אך אינם מעוניינים בסיכונים ותופעות הלוואי הכלולים לעיתים בניתוחים פלסטיים.

מהו איפור קבוע?

איפור קבוע, המכונה גם קעקוע קוסמטי, הוא הליך אסתטי הכולל שימוש בקעקועים לשיפור מראה תווי הפנים כגון גבות, ריסים, שפתיים ועוד. הקעקועים הם חצי קבועים ויכולים להחזיק מספר שנים לפני שיהיה צורך לרענן אותם.

איך איפור קבוע עובד?

תהליך האיפור הקבוע כולל הזרקת פיגמנט לשכבת העור העליונה, באמצעות מחט ומכונה מיוחדת. המקעקע ייפגש עם הלקוח על מנת לקבוע את הצורה, הצבע והגודל הרצויים של הקעקועים שברצונו לקעקע. לאחר מכן, התהליך מתבצע על העור באמצעות מחט סטרילית. בסיום הטיפול יש צורך לתת לאזור להחלים ולפיגמנט להתיישב בעור.

טכניקות בשימוש באיפור קבוע

ישנן מספר טכניקות המשמשות בתהליך של איפור קבוע. מיקרובליידינג, הצללה, אבקה ואומברה. מיקרובליידינג הוא טכניקה הכרוכה בשימוש בכלי כף יד ליצירת משיכות דמויות שיער. הצללה כוללת שימוש במחט הצללה כדי ליצור אפקט מלא יותר. אבקה יוצרת אפקט דמוי פודרה, לשיפור מראה הקעקועים, ואומברה כוללת שימוש בהצללה הדרגתית ליצירת מראה מעורבב.

אזורים נפוצים לאיפור קבוע

האזורים הנפוצים ביותר לאיפור קבוע כוללים את הגבות, והריסים, השפתיים והלחיים. גבות מקועקעות לעתים קרובות כדי ליצור מראה מלא ומוגדר יותר לנשים ששיער הגבות שלהם הידלדל או נפגם. הריסים משופרים כדי ליצור אפקט דרמטי יותר. ניתן לקעקע שפתיים כדי לשפר את הצבע והצורה שלהן ואת אזור הלחיים, כדי להוסיף סומק עדין של צבע. אזורים נוספים שניתן לטפל בהם באיפור קבוע כוללים את קו השיער, המחשוף והידיים.

היתרונות של איפור קבוע על פני ניתוח פלסטי

פולשנות מינימלית וסיכונים נמוכים יותר – איפור קבוע הוא הליך קוסמטי לא ניתוחי הכולל שימוש בפיגמנטים כדי להגביר את התכונות הטבעיות של הפנים. בניגוד לניתוחים פלסטיים, שלעתים קרובות כוללים חתכים וצורות אחרות של פרוצדורות פולשניות. איפור קבוע הוא בעל פולשנות מינימלית וסיכונים נמוכים יותר. המשמעות היא שאין צורך בהרדמה כללית, אין סיכון לסיבוכים ניתוחיים ואין תקופות החלמה ארוכות.

תוצאות מהירות יותר וזמני השבתה מינימליים – הליכי איפור קבוע מסתיימים בדרך כלל תוך מספר שעות בלבד ודורשים תקופת החלמה מינימלית. רוב האנשים מסוגלים לחזור לפעילות רגילה מיד לאחר ההליך, עם נפיחות קלה בלבד או אדמומיות שחולפת בדרך כלל תוך מספר שעות.

עלות אל מול תועלת – איפור קבוע הוא אופציה זולה יותר מניתוח פלסטי, במיוחד כשמדובר בטיפולים של שיפור תווי פנים כמו גבות, שפתיים ויצירת אייליינר.

מראה טבעי –  אחד היתרונות הגדולים ביותר של איפור קבוע הוא שהוא מספק תוצאות בעלות מראה טבעי. בניגוד לניתוחים פלסטיים, שלעיתים עלולים לגרום לשיפורים שנראים לא טבעיים או מוגזמים, איפור קבוע נועד לשפר את התכונות הטבעיות של הפנים בצורה עדינה וטבעית.

 

דילוג לתוכן